Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

Bloggtorka.....

Ja det kan man väl säga att jag har.....

Höst, blåst innebär en massa värk.....Vila, sjukgymnastik....
Ja det blir inte så mycket annat gjort just nu...

Förhoppningsvis blir det bättre....

Hösten är verkligen här med stort H....Allt är blött och det mesta av dom fina blommorna har möglat bort...

Men..men fortfarande finns det lite vackert kvar att titta på :)




Inne blommar det så vackert :)

Blommor som jag fått av flickorna o gubben :)





Lilla gubben däremot har varit duktig :)

En ny skåp har tillkommit i toaletten. Det fanns så lite att stoppa undan saker i så då gick han ut i snickarboa och snickrade ihop en skåp...
Blev så fint och framför allt praktisk blev den :)



Annars då... Ja man har inte sprungit på affärer eller loppisar så det har inte blivit så mycket nytt här.

Några nya Jie tavlor har dock tillkommit, men det kan man ju fixa på nätet :)







En ny tv är faktiskt inköpt här på stugan, nu ser man texten ordentligt.
Ja det var verkligen ett lyft...

Just nu på tv pratar dom om att man inte ska äta så mycket socker och söta efterrätter.Hmmmmm

Tror inte att jag har ätit så här mycket sött någonsin som sista tiden...
Men så syns det också......

Känner att jag nog måste ta tag i det där så det inte blir en ovana....



Snart är det lunch...En fläsklägg står och puttrar på spisen...
Undra just vad dom här nyttoätarna skulle tycka om det ???



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar