Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

Godissugen.....






Snacka om att jag ångrar att jag lämnade dessa chokladkakor på stugan...

Sitter just nu och är såååå godis sugen !!

Vet naturligtvis att jag egentligen inte ska äta den allra minsta biten choklad....

I dag har jag nämligen inte gjort någonting annat än stoppat i munnen, har haft en riktigt ätardag...
Så kan det vara...

Nå i alla fall har det varit en riktigt härligt solig dag.
Det har tinat från snön som kom i går så stuprännorna har låtit som små vattendrag. Vi får verkligen hoppas att det fortsätter så här nu så den kvarvarande snön rinner bort i ett huj...

Grannen på stugan krattade just denna dag i fjol....kan garantera att hon inte har krattat någonting i dag...alltså är det såå mycket senare i år.

Kommer faktiskt ihåg en gång när jag var liten att det var så mycket snö till valborgs att vi fick spånga oss ut till majbrasan.....Kanske blir så även i år :(

Men nu kom jag ihåg, lite glass finns nog i frysen...
Haha....kvällen är räddad :))

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar