Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

Härligt, härligt :))






Javisst...Snart är det dags att börja med maten!

Lilla gubben och alla barnen kommer hem i kväll till middag :))

Tänka sig, nu har vi ledigvecka igen och åker som vanligt upp till stugan i morgon....
Skönt :))

Nu har man vant sig att man ska upp till stugan efter en vecka hemma och jag måste verkligen säga att det är riktigt skönt med omväxling :)

Inte för att man kan göra någonting ute ännu, men altanen har i alla fall tinat av, så om det nu bara kan fortsätta att vara så här soligt och fint som det har varit i dag,  ja då kan det inte bli bättre.

Grillen är framme på altanen så det är bara att grilla sig några burgare, och sitta ute hela dagen om man så vill.....som vanligt så hänger det ju på vädret....Hmm

Nåja...Till middag i kväll blir det köttfärsbiffar med en massa potatis, grönsaker och svamp. Det brukar bli en hel långpanna full, men när vi har frossat i oss brukar det inte vara många bitar kvar...
Vi är ena riktiga matvrak hela familjen.
Och det här är verkligen en av mina favoriter.

Gått upp tre kilo har jag så fortsätter det så här kan jag nog snart inte äta så mycket som jag vill.
Har alltid haft den förmånen att jag har kunnat stoppa i mig vad som helst och hur mycket som helst.

Nåja...vi tar en dag i sänder...
Ikväll ska jag då äta ;))







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar