Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ Påsken :)


Ja man kan verkligen säga att vi har haft en riktigt glad och härlig påsk :)

Måste bara först i bilder dokumentera alla fina saker som vi har fått av nära och kära....


En jätte söt härlig korg med allt möjligt smått o gott :)


Älsklingsblommorna tulpaner :)


Ännu fler tulpaner :)


En jätte söt burk, fylld med härliga chokladägg :)


En vacker bunden bukett av grannens kompis :)


Av lilla gubben fick jag den årliga orkidén till stugan ;)


Sen kom grannen med en efterlängtad kockums panna som jag har varit på jakt efter sååå länge men aldrig kommit över någon :)


Äntligen har jag nu en och i denna ska det bli många goda middagar ;))

Ja påsken har verkligen varit kanon, rolig och avslappnad med mycket trevligt sällskap här uppe på stugan.

Det har varit underbart väder som har inbjudit till pimpling på sjön, och till och med så har jag både provat köra skoter och varit ut på en skoterfärd med hela familjen....
Ont både här och där blev resultatet, men det får jag ta för det var såå trevligt :))

Avslutningsvis, ja dom brukar surra om alla påskkärringar som flyger runt på sina kvastar, men här på stugan,,,,,jaaa där har det blivit någonting fel för här var det bara en massa karlar som gjorde sig startklara för avfärden till blåkulla... ;)



Tänk så trevligt livet kan vara :)
Nu har vi fortfarande några dagar kvar här uppe i smultronstället :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar