Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

Klappart o klart :)





Äntligen...

Har varit riktigt duktig här uppe på smultronstället.
Städat och fejat så nu är både fötter, rygg och....ja allt det andra för den delen med, trött.

Men det var det verkligen värt och det var verkligen någonting som behövdes efter påskens allt ståhej.

Tänka sig vad det följer in den här tiden på året..Oj, Oj.
Lilla gubben tror jag är värst som springer med sina träskor över allt ute i leran.

Nu är det snart dags att börja förbereda inför kvällens middagsbjudning, grannarna kommer över på en bit mat. Det är alltid lika trevligt och sannerligen dags för mig att bjuda tillbaka.

Tänka sig....redan tisdag, bara i morgon kvar nu, sen åker man hem torsdag morgon, kan för mitt liv inte förstå hur tiden hinner gå så fort. Nu får man ta det lugnt och bara mysa här inne sista tiden. Vädret som har varit så underbart under påsken vände verkligen kappan....grått och snöigt som bara den blev det, men å andra sidan kan det vara skönt att vara inne och mysa i stugvärmen med :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar