Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ Åter till paradiset....

Ja så var vi åter på stugan... Lugnt och skönt...
Inte så varmt och fuktigt heller som det har varit dom senaste dagarna.

Hittade den största larv jag någonsin har sett på en av mina blommor...


Fyra lika stora satt på en enda växt....


Måste nästan kolla vad denna färggranna varelse har tänkt bli när han blir stor :))

Blommar gör det i alla bänkar, så vackert allt är just nu :)



Enormt stora klockor...



Den lilla vildhallonbusken som vi sparade bjuder på många fina bär :))
Har varit ute och mumsat i mig en handfull ...:))


Ja livet bjuder verkligen på många vackra ting....

Gubben han håller till i snickarboa, precis som jag trodde ;)

Just nu håller han på med ett soff bord....Denna gången till oss själva, men snart kommer större utmaningar.....


Nu ska jag ut och plocka in lite av allt det vackra som växer.....
Sen ska jag försöka ta mig ner till vår andra stuga här nere där det brukar växa ännu mycket mer hallon...Kanske är det stora fina som i fjol..... "Hoppas"



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar