Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ Härliga sommar....

I dag är det lika ljuvligt som i går....

Lagomt varmt och skönt. Frukost på altan med nyhemkomna Jenny o Daniel.

Nu känner man sig lugn när alla barnen är hemma nöjda och glada :))

Som vanligt fick man en hel del presenter när dom kom som man alltid får av dessa givmilda barn....Man får dåligt samvete när dom skämmer bort en så mycket....

Jag tror att dom vill bli bjudna på mat någon gång ;)
För jag fick en så sött förkläde.... :))


Ett stort doftljus, luktar som nytvättade handdukar..
mmmmm.....




En söt linne påse som passade så bra på bordet i köket :))



En alldeles underbart ljuvlig lampskärm som jag ska ha ovanför bordet i matplatsen...


Man kan verkligen undra vad man gjort för gott ......som alltid blir så bortskämd och ihågkommen i allt möjligt....

Å så klart polkagrisar fick vi, dom har ju varit i gränna ;)


I kväll ska vi till Elin och Jim på middag...
Man kan inte ha det bättre....

Men det ska ni veta kära barn....
Jag älskar er såååå mycket utan presenter.....bara att ni finns och är så ljuvliga räcker för mig.....

2 kommentarer:

  1. Älskar dig mest, skönt att vara hemma!;)/Nennan

    SvaraRadera
  2. Såååå skönt att ni är hemma :)))

    SvaraRadera