Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ Betydligt bättre :))

I dag är det helt levnadsbart :))

Solen skiner 24 grader i skuggan och fläktar lite.

Hundarna kan till och med tänka sig att vara ute, men det är klart skugga är någonting att föredra för dom små liven :)

Harriet kopplar av under rosenbusken som blommar för fullt.


Cayleen sitter i husses knä under parasollet, men tycker det är väldigt varmt fortfarande.


Själva har vi suttit ute och avnjutit sill lunch med en kall, kall 2,8, tro mig det var riktigt gott mitt i all gräsklippning....


Nu är det nog dags att fortsätta med slitet....

Önskar alla en trevlig fredag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar