Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ Bröllopsdag...


Jaa....tänka sig i dag firar vi 32-årig bröllopsdag.

Ibland kan man undra hur tiden har kunnat gå så fort å ibland känns det som hundra år sedan vi gifte oss.

Ibland brukar vi glömma av den och kors i taket....I dag var det jag som först hann säga grattis på bröllopsdagen till gubben :))

Men inte var det för att jag själv kom ihåg det...Nä det var "Lella" Elin som skickade ett sms tidigt i morse och grattade :)

Hur i jesse namn hon kom ihåg det fattar jag inte....Jenny brukar vara den som håller koll på sånt där.....Men hon ringde sen och grattade, hon hade inte heller glömt :)

Men en sak vet jag...Tänk vilken tur att vi träffade varandra...annars skulle vi inte ha våra underbara barn.

Det vore däremot någonting att fira, att man har haft den turen att man verkligen har en kärnfamilj i dag som man älskar över allt annat.

Tack alla älskade nära och kära för att ni finns :)

Vad vore livet utan er...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar