Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ Svårt att förstå.....


Ja faktiskt så har jag det.....Svårt att förstå att alla skriker Ooooo Så Underbart Skönt....
med 30 graders värme i skuggan....

Själv håller jag på att svettas ihjäl :(

Man kan inte vara ute och jobba i denna värme....Sola det gör jag inte...I min familj hade mamma och två av mina systrar hudcancer....Då behöver man kanske inte utsätta sig i onödan....

Hundarna ligger utslagna som om dom har fått värmeslag...

Nä tacka vet jag ca 20 grader och lite fläktande....Då kan man göra någonting....

Lättklädd är man utan att se naken ut, det fläktar genom hål och tunnt tyg ändå känns det olidligt. Jag tror att jag lider med hundarna så jag stressar upp mej ännu mer för det.....


Nästa blir väl att klä av sig naken.....Undra vad grannarna skulle säga då........

Varit in till stan en sväng....Massor med folk över allt....Dom som älskar solen borde väl ligga och pressa nu....Nä det verkar som om alla ska in på ICA Kvantum och svalka sig....

En sval dusch blir det nu....Så grannarna slipper det där ovan nämnda obehagliga....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar