Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ Jå men ändå....

Tro det eller inte men jag har varit in till stan även i dag....
Ser ut som om det här börjar bli en ful ovana...

Haha...nä skulle inte tro det, men i dag var jag bara tvungen in för jag hade en klipptid att passa....

Nu är man kortklippt i jämförelse med det man har varit i alla fall. Mitt hår har vuxit så enormt mycket så det hade kommit sig till halva ryggen, nu når det ner till axlarna, kanske en lite mer passande längd för min distinkta ålder ;)
Fortsätter mitt tänkande i dom här banorna har jag snart tjocka skitbruna strumpbyxor och en något finare städklänning, helt knäppt i halsen med en halvlång värmande kofta, skor med stor fyrkantig klack "så jag kan stå ordentligt" och en scharf i halsen så inte hänghakan syns....

Ja herre min, vart är man på väg....Men egentligen, spelar det någon roll, huvudsaken man mår bra och man får gubben med sig att handla när påsarna är alltför tunga ;)
Ja medans får man vara nöjd....

Eller så blir det som i fjol somras när jag hade köpt ett par chinos, han sa inte så mycket i början men efter att jag hade haft dessa otroligt sköna byxor ett antal gånger och började trivas mer och mer med dom .... ja då var han bara tvungen att försiktigt vräka ur sig.... - jag måste säga - dö ha då för j_ _ _ _ _ _ läjda böxom.....Jaha så var det med det...

Bara för att vara tvärs över, kommer jag att fortsätta använda dom men naturligtvis kommer jag alltid att känna mig lite löjlig...."Kanske" eller så inte....vi skiter helt enkelt i den där kommentaren.....

Skämt å sido....jag blev verkligen riktigt nöjd med klippningen :))

När jag satt hos frissan kom bäste vännen Johan och ville att vi skulle gå ut och äta lunch...det blev naturligtvis Thaigarden...Så då blev man bjuden på lunch...inte dumt, inte dumt alls....
Först använde jag mig av presentkortet hos frissan som jag fick när jag fyllde år....sen blev bjuden på lunch....
Ja det är det jag säger...man kan inte ha det bättre...:))

Nu ska jag koka mig en riktigt god kaffetår och bara koppla av en stund....;)

Ha en riktigt bra dag alla :)
Min måndag kunde inte börjat bättre..:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar