Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ ♥ Men, men, men.....

Just det....när blev det så rörigt här hemma?


Har naturligtvis varit helg och då har man avväpnat sig mot alla städartiklar, och tro mig det syns!!

I dag måste man ta igen det och få det att se normalt ut igen!
Inte för att jag känner för det, inte alls.....

När jag steg upp i mose var frisyren från i går fortfarade lika fin, tänk om det alltid kunde vara så :) Det normala är att det spretar åt alla håll o kanter, därför har hårklämman alltid varit min räddade ängel. Nu går inte det längre "för kort för det" däremot kan jag fortfarande få ihop en liten, liten pytte svans ;) är nog det som kommer att bli räddningen i fortsättningen ;)

Datorn är helt galen....det är knappt att jag kan skriva.....
att gå in någonstans är omöjligt.....vet inte vad som har hänt.
Ja ni ser väl om den har laggat ihop helt för då kommer det inga mer inlägg.... Å som den beter sig nu är nog risken stor...

Har nog någon överspänning i huset för i morse när jag kulle sätta igång plattången.....ja då var den helt död o kall :(
Vi får hoppas att det stannar med det här nu.......

Nu är det bara för den här frun att försöka plocka fram ett litet, litet arbetsil och få någonting gjort....

Önskar alla en bra dag...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar