Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ Snacka om kanonväder :))

I dag har det verkligen varit kanonväder. Det har inte blåst och man har inte sett ett moln så långt ögat kan nå :)

Packade ihop en liten lunchkorg och sen alla hundarna ner i kälken med både renskinn och filtar "knappt man rymdes där själv" och så iväg över på holmen där vi avnjöt en god måltid.

Efter att ha suttit där och lapat den gudomliga solen och hundarna verkligen fick springa från sig "det bär ju över allt för  sådana lättviktare" så packade vi ihop och sen följde jag......hör och häpna, på en liten skotertur. Det har varit riktigt, riktigt härligt :)

Det var egentligen meningen att vi skulle fara hem i dag men det blev lite andra planer när vi såg att detta skulle bli en dag när det inte bara blåser. Så en kväll till här på stugan med lite tittande på TV, Hockey naturligtvis, så åker vi hem i morgon i stället.

Har varit en riktigt härlig vecka här uppe med goda vänner och den härliga familjen.

Kan man ha det bättre....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar