Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ Så himla omständig....

Ja sååå himla omständig, vem kan det nu vara som är det...
Jo naturligtvis jag själv....

Gubben har kommit hem och längtar upp till stugan. Det kan jag förstå.....men själv är jag som sagt så himla omständig, att jag känner bara att det är jobbigt.....

Han har redan farit och körde skoter upp....vilket lämnar lilla mig med en massa packning. I och med att vi inte har varit där på länge blir det både det ena och det andra som ska med....

Nä nu är det bara att rycka upp sig....men sanningen att säga har jag lite tungt med allt nu....längtar till sommaren så inni nordens.
Längtar att kunna gå ut, utan en massa kläder, längtar att kunna göra någonting ute, inte bara peta i lite snö....

Visst bara att vara ute, göra upp en eld och grilla sig några sotiga, egentligen inte speciellt goda korvar, det kan vara ganska härligt, men inte en sådan här gråmulen dag....
Förhoppningsvis blir det soligare, finare dagar framöver.

När dom andra är ute och kör skoter, ja då är jag ute på gården eller sitter inne eller städar, för skoteråkningen gör bara att jag får ont överallt så det är då inte värt det ett smack....

Känns faktiskt som om man bara gör tråkiga saker den här tiden på året....man går som hela tiden och väntar på någonting och ja jag vet vad jag väntar på...

VÅREN OCH SOMMAREN.....


Önskar er en trevlig fredag.

Ps. Har inte hört något mer om den lilla kissen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar