Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ Torsdag.....




Just det, torsdag hela dagen och dagen då lilla gubben kommer hem. Tänk vad en vecka egentligen går fort.


Ingen frukostgäst i morse, alltså blev det sovmorgon...;)
Jenny o Daniel for till Borgafjäll i går.

Tänka sig fara så långt för att vara i snö, tycker det är nog mycket snö här. Men ändå.....det är väl tur att vi är olika, skulle bli himla trångt om alla satt i samma snödriva ;)

Elin ringde nyss......Ja hon har det inte lätt......Ingen ska säga att det alltid är enkelt att vara djuvän!
Hon "räddade" en katt från undergång. Katten strök runt ett hus i Långnäs och var så hungrig att den började äta fågelfrön från fågelborden! Katten är inte gammal och båda hennes öron är bortfrusna.....
I alla fall så tycker hon inte att katten ser ut att må bra så nu skulle hon få komma på en jourtid till Luleå, som vanligt så går det ju inte ha att göra med Djurkliniken i Öjebyn!!!

Men tänka sig till Luleå är man alltid välkommen, och dom är så himla trevliga där.....Öjebyns personal borde gå kurs där!!!

Vi håller tummarna nu att allt går bra, och att det inte är något allvarligt med det lilla livet...

Medans jag skriver detta sitter jag och kastar ett öga på kanalen Star...Tänka sig vad många som gör sig pengar på att vi kvinnor är så patetiska......alltså handlar det om mode och skönhet....
Ja herre min.... visst borde man väl kanske börja tänka i andra baner när man blir äldre, viktigare saker!
Ja vi får väl se med tiden, man kanske mognar någon gång, bara man inte kommer att se lika patetisk ut som Karl Lagerfeldt, vilken osympatisk gubbe blä........

Hundarna väsnas ganska ordentligt nu,,,,,verkar vilja gå ut och göra sina behov....Klart dom måste få det......

Hörni......ha en trevlig kväll....








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar