Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ Uppe till slut.....

Så kom jag då upp på stugan till slut....

Rymdes inte med bilen på gården för det var en massa, massa skotrar där.....Man kunde tro att det var släktträff på gubbens sida för det var en massa släktingar till han som hade tittat förbi.

Dom hade trotsat det dåliga vädret och var ute på en liten skoterfärd. Nu är vädret ännu värre, man skulle kunna tro att det är mitt i sommaren för regnet det bara öser ner.

Nå annars då....Jo här på stugan var det så fint när jag kom upp. Lilla gubben hade städat och skurat så det skulle lukta gott :)
Fenomenalt underbart :) Klart det blir en massa skräp och blött av skorna innan all veden är inburen....

Så nu sitter vi här framför den härligt sprakande brasan och bara njuter :) Konstigt det där så bra det ändå blir, bara man kommer sig iväg ;)

Senaste nytt om kissen då! Jo Elin har fått hämta hem den, den ska på återbesök om en vecka och sedan placeras om. Vi får hoppas att det fortsätter i samma fotspår och att den lilla stackaren får ett riktigt fint hem :) "Det är den minsann värd"!

Nu tillbaka till mysandet...
Ha en trevlig kväll :))



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar