Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

Åååå Fyyyy


Ja fy då var magsjukan ett faktum igen!!! Jag har klarat mig än men Elin ligger hemma och är jätte sjuk, har spytt kontinuerligt sedan klockan halv sex!!

Anders hade åkt till stugan men for ner till henne, så tack och lov är hon då inte ensammen.
Jag hatar verkligen magsjuka, det tar så mycket på hela kroppen! Sist jag hade riktig form av magsjuka var när jag hade sorkpest, men den var i flera, flera dagar så till slut hamnade jag på sjukan där jag fick ligga med näringsdropp. Organ som lever och njurar slogs ut, så det var ingen lek ska jag säga. Man säger att man glömmer fort, men när jag blir illamående så kommer jag fortfarande ihåg hur fruktansvärt sjuk jag var då, trodde bokstavligen att jag skulle dö!

Det räcker faktiskt att få en riktig magsjuka, man mår ändå skitdåligt. Stackars Elin, vi får verkligen hoppas att det går över snart.

 Hon var hemma i går kväll och då kände hon ingenting. Jenny kom också hem för pojkarna är till fjälls. Oooo hemskans tider om vi har blivit smittade alla fyra nu!!

Gårdags kvällen var riktigt gemytlig :) Det kändes nästan som förr när flickorna var små, bara den ursprungliga familjen, mamma, pappa, barn :) Kommer inte ihåg sist när det bara vi fyra. Vi försökte komma ihåg vilka platser vi hade när alla bodde hemma men se det hade jag glömt. Kan det bero på åldern kanske ;) Vi skyller det på att det var länge sedan :)

Varför det blev att gubben for till Elin var att jag och Jenny skulle ut och äta i kväll, bordet är beställt så då insisterade både Elin och gubben på att jag skulle vara hemma och gå ut och äta. Ja vi får se hur det hela slutar, om vi övriga klarar oss eller inte ???

Krya på dej nu Elin ♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar