Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

Lite mer mulet i dag!

Just det god morgon. Hoppas alla har sovit gott. Själv har jag sovit så hårt att jag har ont i skallen. I dag är det lite mulet och grått, men vad gör det när det ändå är plusgrader. Man nästan hör hur snön tinar :) Snöhögarna har farit riktigt illa dom senaste dagarna :)

Vår lilla södertös tycker däremot att det är hur otrevligt som hellst här utanför, tinandet har gjort att det är ganska mycket vatten framför bron och hon tycker inte om att få tassarna blöta :) Annat är det med dom andra, dom är så vana att dom märker det inte ens :)

I dag, ja vad ska man hitta på i dag? Alltid finns det saker att göra det är bara att hitta rätt sak så man känner sig stimulerad. Fettisdag är det i dag, alla semlor som jag hade bakat är slut. Man känner nästan att man är less dom. Men fettisdag är ändå fettisdag!! kanske man skulle baka ett par stycken i alla fall. Bruna bönorna och fläsket lockar betydligt mer.

Ja det löser sig nog det där. Mina nära och kära äter oftast semlor på jobbet så man vet att dom har fått i sig det traditions vanliga, för dom är det nog värre då med bönorna och fläsket :)

Hoppas ni får en bra dag där ute :)
Ät nu bara inte ihjäl er av semlor!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar