Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

Härlig Dag :)


I går hade vi en helt otroligt vacker dag, både varmt och soligt, det rann från taken :)
Tänk vilka underbara dagar vi har framför oss :)

Vi var tidigt ute på promenad kring nio tiden, då var det snöoväder som bara den. Kunde väl inte i sin vildaste fantasi tro att det skulle spricka upp och bli så vackert!

Daniel tyckte inte ens man behövde någon jacka :)

Här syns det hur mycket det hade snöat på morgonsidan :)


Oskar han tyckte att det skulle köras skoter :)


Cayleen höll uppsikt över elden, kunde kanske bli någon mat där :)


Jenny njöt i solen :)




Fideli o Alice håller koll på matkorgen :)





Så blev det då mat till slut, till både folk och fäs förtjusning :)


Våra gulliga grannar kom över på en liten korv snert, snäll tant och farbror tyckte hundarna för dom fick smaka lite mer än dom skulle :)


Snön glittrade så vit och vacker :)





Sen satt man bara och slöade efter maten :)

Jenny och Daniel var ute och körde skoter ett tag annars satt vi bara och lapade in den välbehövda solen tills det var dags att gå in.

I dag är det lika strålande vackert, däremot så blåser det så mycket att man är rädd för att blåsa bort om man går ut. Till råga på allt har jag fått ont i halsen IGEN!!!!! Fastän jag inte hade tagit av min jacka......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar