Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

Lilla Lördag :)


Visst brukar man kalla onsdag för lilla Lördag, åtminstone gjorde man det förr i tiden "tiden jag var ung" Nå.....lördagar brukar man få godis!! Gudarna ska veta att jag verkligen är sugen på en stor skål gott o blandat men se det blir inte hur mycket jag än vill.

Har inte varit någonstans i dag, ids inte heller!! Sen vore det fruktansvärt dumt att utmana ödet ännu mer. Provade nämligen några byxor som jag inte har använt på ett tag.....jo jag fick igen dom men nog var det med nöd och neppe!!!



Så här allert borde jag ha sett ut i dag, dels behövs det i allt damm sen kunde man gott o väl ha tappat några hg......det är ganska ansträngande att städa vet ni...!!! Men så har det alltså inte sett ut, jag har varit riktigt lat i dag, ja vad har jag egentligen åstadkommit....NÄ ingenting!!! Skulle verkligen vilja berätta att jag hade varit duktig på nå men icke det. Har sett skidor och det tyckte jag såg nog strängt ut, varit ute med hundarna, glott på tv, ätit........WoW kan man verkligen ha så här slöa dagar!!


En riktig, riktig latmask det är vad jag har varit!!
Dagen är ju inte slut än, men som det känns just nu, hmmmmm verkar inte bli så mycket ändring!
Men, men jag är glad ändå, det kommer en ny dag i morgon :))

Förhoppningsvis med MYCKET mer energi!!

Önskar er alla en riktigt trevlig kväll :)

Yes!!! Luleå vann i går :)))
 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar