Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

Härlig Onsdag :))


Sol i hjärtat, sol i sinnet, sol inne och sol ute, kan det bli bättre :))

I dag har det varit kanonväder igen, inte så varmt men soligt och fint :)
Vi har varit ute och rensat lite snö från altan, nu är det bara att sitta och sola hela dagen lång...
åtminstone förhoppningsvis nästa gång vi kommer hit! För nu är det sista kvällen för denna gång :(

Väntar främmande från byn som kommer på middag om en halv timme, allt är fixat och klart så nu är det bara att njuta av maten snart :) Hmmmm det där rimmade rent :)

Känns tråkigt att fara hem i morgon, men det är ett ju bara ett måste än så länge......när det blir varmare ute så man inte behöver bära så mycket ved, ja då kan i alla fall jag stanna här när gubben far på sin skåneresa.  Annars händer det inte så mycket här, ovanligt lite främmande, annars brukar det vara som fullt upp. Men det har varit lungt och skönt man ska inte klaga :)

Nä nu är det nog bäst jag slutar och lägger sista lilla handen vid maten :)

Ha en trevlig kväll alla :))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar