Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

Söndag.....

Söndag i dag :)

Men få se vad har då hänt sedan sist?


Ja tummen upp för att lilla Elin har blivit bättre, och att ingen annan av oss har blivit smittade......inte än i alla fall.

Lilla ja.....hon gick ner 6 kg på en dag.....skulle inte tro att det var sant om jag inte hade sett det själv.....ja det är sant! jag höll inte på att känna igen henne....hon var så fruktansvärt blek och hade mörkblå ringar under ögonen. När hon och gubben till slut kom hem hade hon i alla fall slutat spy men hade kramper i kroppen av allt kräkande....Usch

Som bestämt så gick i alla fall jag och Jenny och åt en jättegod middag på Nodos. Italienskt var på matsedeln och jag kan tala om att jag var fruktansvärt mätt efter förrätt, varmrätt och efterrätt.
Tusen tack för allt Jenny :) Och för din omtanke :)

I alla fall hade vi som dåligt samvete när vi visste att Elin låg hemma och inte mådde bra, så det blev en tidig kväll. Tänk vilken tur att pappsen var hemma :) När vi sen kom hem hade hon börjat få rosor på kinderna och plötsligt kändes allt så mycket bättre :)

Lördag for vi upp på stugan, såg hockey och var förbannade över förlusten !!!!!

I dag kom Jenny och Daniel upp tidigt, halv elva tror jag klockan var. Senare på dagen kom Elin och Jim. Pojkarna har varit så snälla, varit ute på gården och lekt med varandra och med sina leksaker, skotrarna!!! Så skönt veta var man har dom små barnen ;))

Sen var det......



Ja på med grillen och grilla :)

Verkligen en jätte god middag. Rörde ihop det vi hade och det räckte gott och väl till oss alla. Efteråt putade magarna som om vi var gravida....tokigt så man kan äta när det är någonting gott :)

Elin kom med en jättesöt korg med blommor som tack för att vi tog hand om henne när hon var sjuk. Vad gör man inte för sina barn....ingenting!!!  Så det var så lite så, lilla vän :)

Blomkorgen var sååå söt :)



Trots att Luleå förlorade igen och vi var lite förbannade samt att jag har tappat mobilen i toastolen så har det varit en underbar dag med familjen. Tänk vilken tur man har :)

Nu hoppas jag att ni får en trevlig söndagskväll och sover gott.
Själv väntar kaffe koppen och soffan :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar