Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

Nu blir det fläsklägg :)


Just det, fläsklägg och ärtsoppa inte dumt :) Men hur kan det komma sig utan spis, jo gubben var som sagt sugen på fläsklägg, lite svårt att tillaga det på grillen så han for och fixade en ny spis, ja vad gör man inte för lite kokt fläsk :))

Ute har vi varit igen i den strålande solen, hundarna springer omkring som galningar på skaren, ni ska veta att det är inte lätt att hålla reda på fyra stycken som springer som yra höns :)



Oskar är helt klart lugnast!


Cayleen är helt klart mest rymningsbenägen!!


Fideli går oftast med nosen i backen och tänker inte på var hon hamnar!


Jaha...ska vi säga att vi kan det här då....säger Oskar och tar sig en tupplur :)


Väl inkomna gick Alice direkt och la sig på sin snuttefilt och snutte kudde :)
Å tyckte inte alls att jag skulle störa henne :)

Det känns att vi har mixtrat med klockan, dagen har gått så fort att man har inte hunnit med. Snart är det kväll och jag har inte hunnit med någonting. Men ute har jag varit och då är man förlåten att allt annat får stå efter. Det kommer en dag i morgon med, jag hinner nog vad jag ska i alla fall.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar