Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ Andra advent...

Andra advent och det regnar och är grått.....


Isen ligger blank på sjön här uppe på stugan, men ingen snö.....

Hundarna tycker inte om att gå ut....Så man kan säga att det är inte ens hundväder....


Det syns verkligen på Boy att hon vill gå in.....



Regndropparna hänger tunga i utegranen.....

Upp och nervända världen.....Ni kommer inte att tro det, men när jag var ute med hundarna i morse och som ni ser är det blött och snön som har kommit i natt är bara några få korn.....Så hörde jag ett fruktansvärt oljud neråt byn.....Och vad tror ni kommer där.....Jo plogbilen med plogen nere så det lyste eld och levde om så det lät som ett reaplan.

Alltså....vad kan ha hänt där....En sak är då säker....är det så här snabb plogorder i vinter behöver vi då aldrig någonsin vara rädd att snöa inne...HiHi..

Ja det är nästan skrattretande....


Måste bara lägga in ett extra inslag...

Nu snöar det och plogbilen har farit tillbaka fast nu sandar han.....

Lilla korren är fågelbordet troget varje år det börjar utspisas mat....
Han är för söt :))


 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar