Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ ♥ Lucia ♥ ♥


Tänka sig....redan Lucia...vart tar tiden vägen....

I morse blev det pepparkakor och lussekatter istället för gröten.
Det är ändå någonting speciellt med denna lysande tös.

Lucia är en annan högtid för mig ....

För 37 år sedan blev jag och min lilla gubbe tillsammans.
Som sagt åren går och vi med den. Det som ändå känns som lycka är att vi har stått ut med varandra så länge.

Älskar dej lilla gubben....som sagt vad vore jag utan dej :)




2 kommentarer:

  1. Naaaaa!!!! Cute! En sak är säker utan er vore vi ingenting! Ja vi skulle ju inte finnas;) puss till världens bästa mamma i pappa/ J

    SvaraRadera
  2. Tack stumpan det värmde...
    Tänk vi var så unga, många tyckte vi var så dumma...Och den som tyckte vi var dummast, han är inne på sitt tredje förhållande...Man ska inte alltid följa "kloka råd" från andra!!!!

    SvaraRadera