Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ Mr Snow......


Så fick vi då upp vår snögubbe till slut, trots all blötsnö....

I går morse höll den på att tippa, men då tyckte farfar så synd om honom att han var och stöttade upp den...Såå sött.

Nu är det nära... Tiden går så fort så man hinner inte med.



Klapparna är samlade, nu är det nära att granen kommer sig in.
Granen brukar vi ta in dagen innan julafton, men vi får se, kanske vi tjuv tar in den i kväll ;)

Tjuv....ja på tal om det.....Julkalendern i år är ju ganska skrämmande tycker jag, skulle nog vara ganska rädd om jag var sex, sju år och tittade på den där...men, men tiderna förändras skulle jag tro...barnen i dag tål nog mer än vad man gjorde själv...

Nog om det....I dag ska laxen gravas och lite annat smått och gott måste göras....så det är väl inte annat än att sätta igång :)

Ha en alldeles särskilt trevlig dag där ute i julstöket.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar