Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ ♥ Hej tomtegubbar slå i glasen ♥ ♥

Julen har kommit in i hus och hem......Nu springer det tomtar i våra två sugor :))

Allt lyser i julens färger...Kan det bli mycket mysigare :))


En underbar korg jag fick av Elin  i början av veckan :)
Ryms mycket smått och gott där :)




Två underbara stora koppar från IB Laursen frick jag av Jenny innan hon for till Sundsvall.
















Ja det var julen hemma....

Nu har julen även kommit till stugan :)
















Det är tomtar, adventskgranar och hyacinter så det bara sjunger om det ....

Allt är lungt och stilla.

Snön ligger inte på taken....Endast tomten är vaken....







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar