Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ Vilodag....

Ja i dag har man inte gjort ett redigt handtag  på hela långa dagen....Kanske just därför den har känts så lång....

Sög efter ugnspannkaka så det fick det bli, med sylt och stekt bacon :) Mumma..


Gjort ett antal garnbollar, verkligt betungande....Nä skämt å sido...det tar ju en hel evighet att få en boll....och när man då ska ha många....ja då går det minsann åt tid.



Som ni ser så har det inte hänt mycket här inte....blött, halkigt och eländigt är det ute så man vågar sig då inte ut, skulle vara illa om man skulle bryta några ben så här före jul.

Ja här var det inte mycket att skriva om...

Önskar alla en trevlig kväll....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar