Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

Ja jag säger då det.....

Måste säga att nu är det fruktansvärt länge sedan jag var inne och skrev någonting.....

Fortfarande en massa läsare, mest beroende på det jag har skrivit om Egypten och Cleopatra...Att hon var poppis det visste jag....Men hon är riktigt poppis ska jag tala om....Tänk sig en brutta av en ålder på dryga 2000 år .....och så inne.....Otroligt...

Ska väl försöka ta upp mitt skrivande så smått.

Allt är som vanligt här, eller så inte, tänka sig vi har den 2 december och ingen snö, bara blött och grått.
Däremot så har jag lärt mig att inte surra efter snön för det har jag fått äta upp dom två senaste vintrarna.

I dag ska vi fara upp på stugan. Det är tre veckor sedan vi var där förutom en liten snabbis en dag när vår gulliga granne fyllde år. Där uppe är det ingen julstämning för jag har inte plockat fram något pynt, men det ska det bli ändring på i dag......så då vet jag vad jag har att göra.

Steg upp tidigt och tog emot Oskar i morse eftersom Jenny och Daniel åkte till Sundsvall. Hoppas ni får en riktigt trevlig helg.

Måste säga att jag tycker det är riktigt roligt att även Jenny har börjat blogga, det var nog det sista jag trodde att hon skulle göra. Hennes bloggadress är http://www.rumoting.blogspot.com/ Jag önskar henne lycka till med skrivandet :))



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar