Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ Jo jag tackar jag :))

Så var det dags för sängen...Klockan snart midnatt och ögonen är fyrkantiga av allt tv-tittande :/

Magen är mätt och belåten efter att ha satt i sig fyra små rätter som Jenny kom och bjöd på i kväll.



Vilken tur att jag har dessa töser som kommer och ser till att mamma får mat i magen när hon är gräsänka ;)

Förra gången jag var det var Elin hem med friterad kyckling....Ja jag får äta mycket gott jag ;))

Vill ni se några söta jul gubbar....



Mumma så här till jul.....

Men nu är det som sagt natti, natti...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar