Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ Nära nu....:)


Tänka sig...Nu är det nära. Tiden bara flyger iväg men vi hinner det vi hinner och naturligtvis fixar sig allt i slutändan :)

Det är länge sedan jag kände sådan julglädje som i år.
Jag känner verkligen att allt runt omkring mej är som för Musse och hans vänner och jag riktigt längtar till jag får se dom på julafton :))

Ute har det blivit lite jul...




Till och med tomtens träskor är på plats ;)



Inne har julgodiset naturligtvis börjat komma fram.
Vad vore julen utan godis :)
Mumma.





Å tänka sig...Nu har granen kommit in :)



I morgon blir dagen när det verkligen blir mycket att göra ... Dan före julafton är alltid den stressigaste...Men som sagt...Vi simmar lugnt och så blir det vad det blir :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar