Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ Juldagen ♥

Så var juldagen här...Den här underbara dag när man får springa i pyjamas hela dagen... :) Göra en stig mellan den sköna tv soffan och kylskåpet när man springer och småäter den ljuvliga julmaten som blev kvar sen i går...

Å jag kan tala om att det blev mycket mat kvar...

I år var det bara kärnfamiljen som åt julmiddag här....sen kom flickornas äkta hälfter och vi spelade spel och hade en riktigt trevlig kväll :)

Det blev en underbart lugn och härlig julafton, med mycket mat och jättefina julklappar.

Till och med Elins Jocke fick känna av julen när han fick på sig ett nytt jultäcke...Visst är han väl jättefin :))


Han hade till och med fått en rosett :)



Han är så fin...

Som sagt julafton blev så lyckad man bara kan önska.....

Bildbomb i antågande...

















Till slut blev både folk och fä trötta...

Vissa sötare än andra ;)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar