Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ Jå men ändå.....


Lika säkert som att dessa söta små svampar hänger i mitt vardagsrum så har jag lyckats köpa några julklappar i dag....

Jippi, nu har det börjat och jag är snart klar...

Har nog aldrig någonsin fått ihop julklapparna så fort...Men det förstås vi har ju beslutat att inte ha så många i år...."Kan det vara därför kanske" Hihi


Som ni ser har jag lyckats få ihop några garnbollar....fattas bara några nu...Blir riktigt skönt när jag har knåpat färdigt med det här....

Förutom att jag sprang och raggade julklappar hann jag naturligtvis in och se om jag skulle hitta något gammalt skrot....Ni vet sånt där skrot som jag älskar och som andra slänger bort....Hmmmm såååå onödigt.....
Alltså att slänga bort...
Men tur för mig..... :))



Denna söta skål på bricka som det genast hamnade lite skumtomtar i :)



Samt denna jättefina bricka som hamnade under blomsterkorgen på bordet.
Salt och peppar svanarna kunde inte passa bättre än här :)

Nu är det inte så många timmar så kommer gubben hem från sin Skåneresa. Denna veckan har ändå gått ganska fort. Tänk nu är han ledig i hela tre veckor, sååååå skönt det kommer att bli...

Nu tar vi julledigt...

Ledigt och ledigt....Finns naturligtvis mycket kvar att göra men det kan vi ta i lugn och ro nu...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar