Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ Det kommer mera....



Nu kommer lite uppföljning av skåpen....enl. önskemål ;)
Den har kommit sig in för nu ska jag börja mitt jobb, med lite spackling....
Fötterna ska på, så den kommer att bli ännu högre...

Mmmm den här kommer att bli fin....Har beslutat att den ska få stanna kvar här på stugan...
färgsättningen blir alltså vit och grå....

Men nu blir det inga fler bilder innan den är färdig :))
Å det kommer nog att ta ett bra tag....





Måste bara lägga upp en bilder på en jättefin löpare jag fick av Elin när vi var på middag hos Jenny i fredags....En underbar middag med massor av gott. Hade tagit med kameran för att göra ett hemma hos.... I och med att Jenny hade satt in köksön som gubben hade gjort....
Minneskortet var kvar hemma...TYPISKT.....
Men det får bli en annan gång... För det är verkligen värt att dokumentera, det blev så otroligt fint.

Men nu till duken :)





Både jag och Jenny fick var sin :))

Tusen tack Elin!
Den var jättefin :))



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar