Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ Söndag....

Sol ute, sol inne, sol i hjärta och sol i sinne :))
Kan det vara bättre :)

Ännu en varm och härlig dag...Lite för fuktigt i mitt tycke, men herre min, man kan ju inte få allt.

Målningen hos grannen är färdig, det blev så ljust och fint och dom blev så nöjda...Det är huvudsaken :)

I dag är det att fixa till i vår egen lilla stuga för det har ju stått stilla ett par dagar. Men några saker är redan gjorda :))
Först en bild av...
Bolltistlarna som jag fick av grannfrun står så fint på bordet :)


Det gamla, gamla rostiga locket som jag fyndade på auktion hänger nu vid öppna spisen. Sååå fint :)



Fått upp Kupan fyndet.....
Ja gammal och fri är man, så vad kan passa bättre :))



Och nu till det bästa....

Det egna tillverkade skåpet som lilla gubben har gjort är färdigt :))
Den blev så himla fin :))

Nästan som om jag hade gjort den själv ;)



Sen har den naturligtvis ett alldeles speciellt värde för mig,
 att just han har gjort den...:))

Men, men inte går det att sitt här och dagdrömma, fastän det är vilodag i dag så är det ändå mycket att göra :)

Precis som det ska vara :))



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar