Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ I kväll åker man till stugan :)


Ja det gör jag verkligen nu :))

Åker till stugan i kväll men först har jag en liten bakdag här hemma :)

Lite syltkakor det bidde....Härligt spröda goda :)

Det borde bli mycket mer för fika är det minsann inte överflöd av i detta huset....
"Jag är inte lika duktig som dej syster yster på att baka ofta" ;)

Men det blev ganska många av en sort ;)



Nu ska jag en sväng på affärn...Fidde behöver få komma ut...
Visst ser hon lite för slö och uttråkad ut ....Eller vad tycker ni ??

Hon till och med räcker ut tungan åt mig, då ni då är det illa :))

Men visst är hon söt den lilla....Detta är kärlek det....ett hus fullt med hundar :)) 




Som sagt på med skorna och tänk i dag behöver man inte mycket på sig för i dag är det riktigt varmt och skönt :))

Affären nästa...

Önskar alla en riktigt bra dag :))




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar