Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥Å regnet det bara öser ner....

Ja regnet det bara öser ner men jag är torr om både skor och strumpor för jag går inte ut i dag :)

Härligt med regn....Kanske att gräsmattan kan bli lite grönare...

Tänkte lägga ut lite underbara bilder på en vuxenlekstuga.
Stugan finns naturligtvis i ...

 Catswill New York.... Ja i USA är allt stort ;)


Titta och njut....

























Ja herre min skapare....Vem skulle inte vilja ha en sådan liten gobit på tomten att krypa in i och bara vara sig själv för en stund ;)

Stället är en gammal omgjord jaktstuga som inretts i viktoriansk stil :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar