Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ Förvånad.....



Så var man åter hemma....med tvätt och allt sådant där som måste göras....

Nu har man lämnat paradiset......

eller??

Hörde av min dotter att det var en bekant till henne som sa att Åträsk hade så dåligt rykte ???

Bor i Böle så att Bölebor är tröga....det har man hört sedan man var liten men det måste jag säga jag har inte hört någon säga någonting om Åträsk....Annat än, att det är så otroligt vackert och trevligt i just detta Åträsk....

Skulle vara roligt veta vad hon hade hört....??? Måste nog ha missat någonting!




Man kan då inte säga annat än att det är vackert i Åträsk.....
Och som Patrik Engberg skriver på hemsidan....



Som det tant Astrid sa.....Åträsk är paradiset på jorden, och vet ni vad, jag är benägen att hålla med henne för så känner även jag.

Tant Astrid som jag verkligen saknar....Hon har följt med sedan jag föddes och till i dagarna när hon gick bort 90 år gammal... Hon fick bo hemma i sitt paradis hela tiden.

Vissa går och andra kommer sånt är livet, nyss blev en liten stuga såld i byn för 570 000 kronor så,.... så himla dåligt kan det inte vara.

Men ändå kan jag som inte annat än vara lite nyfiken om vad som sägs....för det fick jag aldrig veta. Så om ni vet något berätta gärna....Kanske att det var dansbanan som det var fylla och slagsmål i......Ja vem vet?

Dåligt eller inte....för mig är det ändå paradiset.....

1 kommentar: