Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ Strålande sol :)



I dag är det riktigt härligt :)

Tänk vad hösten kan vara fin.

Rönnbären i vår stora rönn lyser med sin frånvaro. Om det blir som ordspråket säger att den inte ska bära både sommar å vinter så kommer just vintern att bjuda på en massa snö....Jag hoppas verkligen att det där inte stämmer!!


Rönnbären som jag brukar använda till dekoration både ute och inne....Det kan man som sagt glömma i år....Inga höstfina middagar här med härliga klasar rönnbär på bordet.

Men, men då får vi väl hitta på någonting annat...:)

I morgon blir det stugan....Börjar där med att hjälpa några grannar att måla om i ett av deras rum. Känns alltid lika roligt att hjälpa dessa goa människor :))

Sen längtar jag naturligtvis att göra den stora skåpen färdig.
Den kommer att bli så fin :)))

Nu ut i solen, ut med hundarna så dom får springa av sig i det ljuvliga vädret.
Sen ska jag sätta mig att göra en mobil.

Fick av vännen Johan en massa små bakformar i alla de möjliga format, från nötter till små fyrkanter...en del av dom kommer att göra sig bra i min lysande mobil :)) Ja han är helt enastående att hitta formar till mig, han vet vad jag tycker om....Tack för det :))








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar