Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ 2012


Måste börja med att önska alla läsare ett riktigt gott nytt år :)

Varje år tar det ett tag innan munnen och handen har lärt sig att tala eller skriva det nya året men det kommer nog snart av sig själv.

Invigningen av det nya året var riktigt trevligt....
Måste säga att det är länge sedan jag skrattade så mycket...

Farmor o Farfar var med  i ett spel där vi hade  charader.... dom gav verkligen allt :) Ja det var riktigt roligt :) Ångrar däremot att jag inte hade kameran framme och fotade deras ansiktsuttryck...

I dag kan man nog säga att det är ett hiskeligt väder ute, blåser och snöar så någon utevistelse kan man glömma.



Vår snögubbe inleder det nya året med att se ut som en gris.....allt töande har inte gjort den speciellt vacker måste jag säga....

Annars är det ganska vackert ute med ny vit snö...





Inne är det även där fint med mina vackra blommor som jag fick av mina underbara flickor till nyår....









Ljuvlig fägring inne, busväder ute....

Ja det är tur att man har kaffebryggaren och en stor härlig soffa i dag...


Glöm aldrig det.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar