Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ Älskade blommor...

Tänka sig, önskestenen gav resultat...:))
Molnen har skingrats och solen skiner ljuvligt...

Blommorna har torkat...Det blåser så man tror att dom ska blåsa bort.

Rosorna doftar långan väg....Kan det bli bättre...:))

Kärring blomma eller inte, en av mina favoriter är det i alla fall...Denna pelargon som bara blommar och blommar hela sommaren...




Plockade in lite av dom väldoftande rosorna. Luktar underbart :)
 

Dom passade bra i min lilla såssnipa :)



Sen fick jag så underbart djupröda rosor av Jenny i kväll.
Otroligt fina... :))
 
Tänk vilken tur man kan ha :))
 
 

Sommaren är ljuvlig :)

När det inte regnar förståss..;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar