Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ Sommar varmt och soligt :)

Man kan säga att sommaren slog till ordentligt i går. För ett par timmar sedan var det 34 grader här i dag och ändå var klockan inte mer än 10.00. Naturligtvis mot solväggen men ändå.... Så varmt, soligt och vackert :)

Vi blev klar med köket i går så nu kan man njuta av utelivet :)

Draperier fick ersätta dörrar.


Ny bänkskiva av bräder blev helt perfekt :)


Dom gamla rostiga handtagen från den ursprungliga köksinredningen kom tillbaka..... Dom har legat i ett uthus i många år.



Hittade ett nytt objekt som jag måste börja med...En gammal dynamit låda...





Men i går kunde jag bara inte vara inne och hålla på. Det var så underbart väder att lite påtande i trädgårdslanden och blombänken var tvunget.

Lite nya blommor kom till i några av krukorna, mer måste köpas men det får bli nästa gång vi kommer upp :)



Hundleksaken som legat ute hela vintern på den gamla bänken :)





Ja man hann faktiskt sitta och njuta av värmen en stund me....



Det har fullkomligt exploderat ute dom senaste dagarna....











Vinbärsbuskarna blommar för fullt, hoppas bara att det inte torkar bort...



Med värmen har knotten kommit, men det är tur att det är vidder här så det alltid blåser en aning...I går kväll var det riktigt mycket knott däremot inga mygg ....än....

Livet är härligt när det är så här....

Livet är härligt här uppe på stugan :))




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar