Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ Det bara regnar o regnar :(

Nu är man faktiskt less detta regnande.....

Är man bara ute en liten stund är man dyblöt...

Konstigt....men man har ingen inspiration att göra någonting inne heller...



Drog ihop en del och tänkte ta en bakdag, men det blev minsann inget att skryta med. En långpannekaka var det enda. Att den går åt det vet jag, och fort brukar det gå.



Målat lite .... även på det lilla data bordet som gubben gjorde. Är riktigt härligt att flytta med sig var än man vill sätta sig ner vid datorn en stund :))



Hade ingen riktig pensel att skriva med, en liten skit där stråna pekade åt alla håll...Haha, ser lite tokigt ut men jag får hämta hit en bättre att klottra över det....



Jaa lilla hjärtat...Gubben han är bara i snickarboa hela dagarna..... bygger bord så det bara sjunger om det. Har man beställningar är det bara att pinna på... :))

Är med kameran över allt men har inte tagit något kort av det. Är nästan som Mios Isabelle som kostar hela 10 000 kronor....tänk vad billigt det blir när någon hemmasnickare gör det....




Inte får jag något bord inte....Nä nu skojja jag....Har ett gammalt nött bord ....ja från när vet jag inte. Skulle tro att det har varit en gammal mangel som dom har gjort om någon gång. Förlängt  så det ser ut som ett jätte slagbord. Inte litet, blir ca 2,40 meter långt när man fäller upp skivorna. Men det är bra då rymmer man många gäster... :))



Plockade in min danska design :) Den passade bra på den nya bänkskivan nu när den är inoljad och klar...



Köttgrytan står på spisen och puttrar, snart blir det middag. Hungrig som en varg känner jag mig så det är nog dags att koka riset.

Efter maten får man slänga sig i soffan och titta i den nya tidningen. Inte för att jag tycker den här är så bra. 101 ideér, jag får då aldrig ihop till det. Sen dom ideér dom har passar inte riktigt mig. Men, men det är roligt att se någonting annat i alla fall.



Önskar er en trevlig kväll i regnet :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar