Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ Morgonstund har guld i mund.....

Nja.....Vet inte om det riktigt ser ut så....

Ser i alla fall väldigt trögt ut här.... :)))


Alice hon är verkligen morgontrött...:))

Rosorna blommar....



Å regnet som bara öser ner, nu för andra dagen, ja det behövs så dom små rosenknopparna kan slå ut i full prakt....Här har det varit så torrt,.... det är mer konstigt någonting över huvud taget kan blomstra och slå ut....



Absolut inget roligt med regn....men som sagt det behövs....

Man får göra annat när man inte kan vara ute....

I går var vi på en liten inköpsrunda...

Det bidde lite ditt och datt....

Bästa inköpet var dock hållaren i lackad plåt där vi kan ha vår diskborste och diskbänkspropp.
Äntligen allt på ett ställe där det är lätt att ta fram.. :))



Den lilla skylten med texten Skafferi... Har så länge tänkt köpa den ..:))
Nu blev det av.....



Blev faktiskt en onödig sak med, som vanligt.

Just nu hamnade besticken i zinkburkarna med handtag...
Blir nog kryddor eller något annat i den sen....



Yes ... den var lite onödig...

Det som inte var onödigt....Dom jättesöta knopparna...
Blev dock bara två prickiga, några fler av dom vita...



Inte duger det här inte....

Måste röra på mej....Kanske en sväng hem....
Kanske inköp till bullbak....

Det skulle passa en som är helt utan fika...
Och till råga på allt regningt och tråkigt ute....

Hmmm inte dum tanke....

Avslutar med bild på den jättefina orkidén jag fick av lilla gubben :))




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar