Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ Söndag hela dagen.....

Så var man hemma på ranchen igen....

Blir en hel del tvättande nu när man kommit sig hem till tvättmaskinen :)

Mulet i dag men ganska varmt, förhoppningsvis uppehåll så man kan hänga ute. Annars kanske man skulle ta sig iväg och handla, all mat är slut efter helgens frossande :)

Alla djuren är så slöa i dag att man kan tro att även dom har varit på ett hårt midsommars party ;)



Katter kan verkligen konsten att må skönt...



Findus han bara jäspar o jäspar...



Fia har inte ens orkat gå ut i dag....



Hundarna är det i alla fall lite fart på....Dock inte Cayleen som är trött efter att hon lyckades smita i morse.......:(



Ingen av dom andra hundarna skulle ens försöka smita sig ut mellan spjälorna i staketet....
Undrar just varför Cayleen alltid tror att det är grönare på grannens gräsmatta....

Findus och Harriet är ganska söta tillsammans, matchar i färg gör dom. Charlie är större än Harriet....Så här är det katten som bestämmer...:))



Blommar ordentligt gör det i krukan på bron...Dessa penseer planterade jag som dom första blommorna i våras.....blommade ut gjorde dom ganska fort men har fått hänga med i alla fall. Så för fjorton dagar sedan bytte jag jord och tänka sig vad dom kom igång med rekordfart igen....det trodde jag aldrig....


Däremot vill jag inte ens titta på den större rabatten....Oj, Oj, Oj, vad den borde få sig en omgång...blundar varenda gång jag går förbi den....Kanske dags att göra någonting åt det då....;)



Tvättmaskinen piper för fullt nu...låter som brandvarnaren...Är nog ett tecken på att man inte ska sitta här längre.....

Ha en bra dag där ute...:))



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar