Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

Så var det helg....



Nämen kära nån vad tiden har gått fort. I kväll kommer gubben hem "en dag tidigare" Inte dumt, inte dumt alls. Nere i Skåne hade han 28 grader varmt i går, vi får hoppas att han tog med lite värme upp hit när han kommer.

Faktiskt ser det bra ut just nu, strålande sol och lite varmare.

I morgon bär det i väg till stugan och jobba på köket. Tänk att det ska vara så himla roligt att göra om och greja på med allt möjligt hela tiden. Men det är nog som uttrycket säger... Ombyte förnöjer och visst, nog äre väl ändå så.....

Nä men, sitta här !! Då blir det väl ingenting gjort...

Önskar er en.....





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar