Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ Så var det redan torsdag.....

Just det, redan torsdag och jag har inte hunnit hälften av vad jag skulle göra innan vi åker till stugan.

Ja, ja kommer tid kommer råd...

I går kom Harriet hit till vår familj :) Vilken go och glad liten tjej...:)
Är väldigt lik Alice åtminstone bakifrån så jag kommer kanske ta fel på dom ibland :)

Harriet precis hemkommen :)



Som sagt väldigt lika bakifrån...:))



Strövade omkring och kollade in läget gjorde hon direkt....Tyckte nog att det var lite mycket gräs för hon lyfte tassarna väldigt högt :) Den gamla jordgubbslådan måste undersökas :)



Likaså vildblommorna...:) Blev mer fokus på blommorna än på Harriet, men ändå en mysig bild :)





Min önske sten står så fint i rabatten, vinter som sommar :)



Alice låg och kollade in det nya tillskottet :)



Fideli likaså...:)



Oskar o Cayleen låg inne, dom tyckte att det var för varmt och förstod inte den oväntade uppståndelsen.. Så tyvärr inga bilder på dom i dag, men det kommer.....:))

Ganska lika är dom... I färg och storleksmässigt :)
Harriet och Alice.


Flitiga lisa, liknar nästan en ros....



Projektet i ute rummet fortsätter, har börjat ta form, men är fortfarande ogjort en del...



Morgonkaffet skulle jag ha kunnat njuta av om det inte hade varit så kallt.
Jag som annars är så varmlivad har en period när jag bara fryser. Skulle tro att det varma vädret för några dagar sedan kommer i jämförelse....

Nu är det bara att fortsätta med sina göromål, kanske att jag hinner några av sakerna som är ogjorda i alla fall. Uterummet får vänta till nästa vecka ......

Önskar er en bra dag där ute :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar