Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ Såå varmt....

Ja redan så varmt..... I dag kommer det bli en dag när man håller sig i skuggan....

Men vi får hoppas att det håller i sig det fina vädret. I morse for Jenny o Daniel på bilsemester genom Sverige....Tycker det är ganska bra att dom ser vårt avlånga land. USA, Thailand, Grekland....Ja dom långväga resorna har dom gjort men aldrig sett Sverige i vuxen ålder....

Konstigt det där...


Önskar dom en riktigt trevlig resa med fint väder och humöret på topp.

OCH FRAMFÖR ALLT......KÖR FÖRSIKTIGT....

Elin och Jim åker till Göteborg på torsdag...Flyger gör dom så det tar lite kortare tid...sen kommer dom hem söndag kväll....Vi får hoppas att även dom får en riktigt härlig och fin mini memester...

Memester sa alltid flickorna när dom var små så för oss heter det så än i dag.....

Jag kan tala om att det kommer att bli djur rikt hos oss nu....

En salig blandning av hundar o katter....



Förutom mina egna hundar o katter kommer det till ett antal nu när dom alla åker....

Fem katter och fem hundar som springer om vartannat.....

Har en känsla av att det kommer att kännas som rena rama zoo:t....:))





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar