Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ Varmt och skönt...

Riktigt härlig dag...Solen skiner från en klar blå himmel..och 30 grader varmt i solen :)

Jag och hundarna har svalkat oss. Har nämligen badat dom små liven...eller rättare sagt två av dom. Harriet var så nybadad och fin när hon kom. Cayleen badade jag förra veckan och nu blev det av med dom två kvarvarande...

Man kan inte undgå att bli duschad själv...det sprutar vatten över allt.
Spec. Alice, hon bara skakar på sig hela tiden går inte få henne att stå still. Inte ens efter handukstorkandet står hon still, går inte få en bild av henne :))



Bästa bilden i blött tillstånd ....

Fideli, hon blir så ängslig och sitter bara still....
Grön av ilska ser det ut som....åtminstone i ögonen....:))
Nä men bada tycker dom inte alls är roligt...



Men sen är dom dästo nöjdare och gladare, inga problem att få sig en bild då :))



Dom blir som små dunbollar, mujuka och goa, för att inte tala om så ljuvligt dom luktar :)



Nu har jag då lyckats med en bra och behövlig sak i dag...
Nu kan man slappa ute ett tag :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar