Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

Veckorna går så fort....

Så var det torsdag .....IGEN.....I dag måste vi hem....Känns inge bra nu när vi har fått det så mysigt här....

Men nog är det härligt komma hem också :) I och med att man bor på stugan en vecka och hemma en vecka håller man på att känna sig som ett skillsmässobarn..... Snart vet man inte var man hör hemma.

Värmen fortsätter att hålla i sig :) Nu på morgonen är det 32 grader på solsidan och klockan är 9.30. Småblåser gör det så mer perfekt torkväder får man leta efter. Nu när man kommer hem ska man tvätta och hänga ut för första gången i år.



Vad luktar väl fräschare än tvätt som hängt ute :))

En härlig vecka där vi fått mycket gjort, barnen har varit här och bjudit på mat i omgångar, vi har varit till Elin och ätit, ja vi har haft en riktigt go vecka......Men inget är goare än barnen, tackar gudarna för dom :))

Vi har lite att tänka på också om vi ska utöka vår familj med ännu en hund...



Ja det handlar om lilla Harriet, en tik på fem år. Jag har aldrig träffat denna lilla gosak, men Anders har träffat henne och blev riktigt förälskad, enligt han ett riktigt glatt charmtroll :)

Men inte kan man nu sitta här hela dagen.... Måste ut och göra någonting så kroppen vaknar och mjuknar till....

Önskar er alla en trevlig dag där ute :))

Glöm inte att använda solskydd....

För i dag är det hett :)


Å glöm absolut inte solhatten....utan den kan ni bli tokigare
än vad ni redan är....;))



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar